
Agata Wodyk
Jestem terapeutką pedagogiczną oraz dyplomowaną nauczycielką edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z ponad dwudziestoletnim stażem pracy.
Posiadam wiedzę i umiejętności potrzebne do pracy z dzieckiem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki, dysleksją rozwojową oraz z dzieckiem zdolnym.
Potrafię skutecznie rozwijać naturalne zdolności językowe oraz matematyczne małego dziecka oraz korygować dysproporcje rozwojowe.
Mój warsztat pracy oparty jest na metodach aktywizujących, pozwalających na osiąganie sukcesów edukacyjnych każdego dziecka.
Jeżeli wasze dziecko:
– doświadcza częstych niepowodzeń w szkole, trudności wychowawczych, zaburzeń aktywności, zaburzeń emocjonalnych, zaburzeń relacji społecznych, (TUS)
– ma problemy z czytaniem, pisaniem, ortografią, posiada opinię o dysleksji rozwojowej, (przedszkole i szkoły podstawowe oraz ponadpodstawowe)
– nie radzi sobie z matematyką, (klasy I-III)
– nie może skupić się nad zadaniami szkolnymi, ma problemy z zapamiętywaniem, rozumieniem poleceń, posiada zakłócenia funkcji poznawczych: wzrokowych, słuchowych lub ruchowych, (szkoła podstawowa)
– nie radzi sobie w każdej innej sferze związanej z obowiązkami szkolnymi, to serdecznie zapraszam.
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne są właśnie dla Niego.
Serdecznie zapraszam również dzieci w wieku przedszkolnym, ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, które mają wskazania do pracy indywidualnej.
Posiadam wiedzę i umiejętności potrzebne do pracy z dzieckiem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki, dysleksją rozwojową oraz z dzieckiem zdolnym.
Potrafię skutecznie rozwijać naturalne zdolności językowe oraz matematyczne małego dziecka oraz korygować dysproporcje rozwojowe.
Mój warsztat pracy oparty jest na metodach aktywizujących, pozwalających na osiąganie sukcesów edukacyjnych każdego dziecka.
Jeżeli wasze dziecko:
– doświadcza częstych niepowodzeń w szkole, trudności wychowawczych, zaburzeń aktywności, zaburzeń emocjonalnych, zaburzeń relacji społecznych, (TUS)
– ma problemy z czytaniem, pisaniem, ortografią, posiada opinię o dysleksji rozwojowej, (przedszkole i szkoły podstawowe oraz ponadpodstawowe)
– nie radzi sobie z matematyką, (klasy I-III)
– nie może skupić się nad zadaniami szkolnymi, ma problemy z zapamiętywaniem, rozumieniem poleceń, posiada zakłócenia funkcji poznawczych: wzrokowych, słuchowych lub ruchowych, (szkoła podstawowa)
– nie radzi sobie w każdej innej sferze związanej z obowiązkami szkolnymi, to serdecznie zapraszam.
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne są właśnie dla Niego.
Serdecznie zapraszam również dzieci w wieku przedszkolnym, ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, które mają wskazania do pracy indywidualnej.